Jangan Lupa Lirik Serlah Aznil Nawawi

Saya turut pening memikirkan masalah harga minyak yang cukup tinggi…tau tau sajalah jika harga minyak naik akan ada barang-barang keperluan lain yang akan turut “meletup”. Berapa pula harga roti canai dan teh tarik selepas ini? Kadang-kadang saya terfikir ada “minyak” ke dalam roti canai tu. Tak pa jangan risau kerna , kerajaan kita ni berhemah sentiasa memikirkan nasib rakyat dan segala beban kerajaan ini cukup bijak “berkongsi” beban ini dengan  rakyat.

Jgn fikirkan sangat mari kita hiburkan diri. Sekarang malam-malam minggu agak ceria sedikit kerana rancangan terbaru “Jangan Lupa Lirik” yang disiarkan di Astro Ria setiap malam Sabtu dan Ahad. Kalau dulu saya dan isteri akan berteleku di depan kaca tv menonton Akademi Fantasia (walaupun agak hambar kerana pengacaranya kurang meriah) tetapi malam minggu kami lebih ceria dengan rancangan baru Jangan Lupa Lirik dengan pengacara yang hebat Aznil Nawawi. Semua rancangan akan menjadi hebat jika Aznil menjadi pengacaranya. Jika diamat-amati bukan mudah untuk mengacarakan sebuah rancangan tv jika mereka tidak “versatile”. Aznil ialah seorang pengacara yang “versatile”, keletahnya menghiburkan. Penggunaan patah perkataan, ungkapan dan gaya bahasa membayangkan Aznil seorang pengacara yang berilmu dan membaca. Pengamatannya terhadap konsep acara tv dan interaksi dengan peserta mempesonakan.

Tahniah kepada Aznil Nawawi kerana berjaya sebagai pengacara TV yang “versatile”. Dari Rancangan untuk kanak-kanak (Tom Tom Bak), Remaja (Akademi Fantasia) dan Seni Suara (Jangan Lupa Lirik dan Pop Kuiz ) menyerlahkan beliau sebagai seorang yang “versatile” serba boleh. Tidak hanya beliau berada di dalam kelompok suasana tertentu tetapi mampu merentasi kepada ruang-ruang baru dalam bidangnya.

p/s: saya suka kepada “versatility”

20 Komen

  1. along said,

    Jun 20, 2008 pada 10:10 am

    mcm mana nk masuk dlm rancangan jangan lupa lirik…..

  2. nina said,

    Jun 23, 2008 pada 9:25 am

    mcm mana nk masuk dlm rancangan jangan lupa lirik ini yer

  3. zainuddin bin zaidi said,

    Ogos 18, 2008 pada 1:49 am

    saya ingin memasuki jangan lupa lirik bagai mana saya tiggal di penang georgetown tolong berikan alamat dimana tempat untuk saya uji bakat jangan lupa lirik untuk saya uji bakat saya nanti hp,019-4733661/04-2835269 e,mail zzxz30@gmail.com/zxzz70@yahoo.com

  4. anne said,

    November 7, 2008 pada 1:14 pm

    akum,, mcm mn sy nk sertai jgn lupa lirik nie?? tolong la sgt2.. sy nk sgt masuk.. tq

  5. noraslinda daud said,

    Julai 20, 2009 pada 12:58 pm

    mcm mn nak mawuk dlm rancangan janganlupa lirik …..

    utk musim seterusnya.. tq

  6. fiza said,

    Ogos 6, 2009 pada 9:08 pm

    hurm,sye suke tgk rncngn jgn lupa lirik…
    macam mane nak masuk rancangan jgn lupa lirik?

  7. puteri said,

    Ogos 22, 2009 pada 9:57 pm

    salam…sy pun nak tahu gak,mcm mana nak masuk rancangan nie…

  8. ally said,

    Ogos 28, 2009 pada 10:44 am

    saya nak sangat sertai rancangan jangan lupa lirik ni…. geram sangat sangat nak join… gtau la camna nak join…. emel la kalau tahu… ally_patrick@yahoo.com

    • eda2425 said,

      Mac 1, 2010 pada 1:32 pm

      UJI BAKAT JANGAN LUPA LIRIK AKAN DI ADAKAN PADA

      TARIKH : 6 & 7 MAC 2010
      TEMPAT : RED BOX SOGO KL
      WAKTU PENDAFTARAN : 9 PAGI – 1.00 T/H
      SYARAT :
      GAMBAR BERUKURAN 4R
      RESUMEDAN BERPERWATAKAN MENARIK

  9. Hassan said,

    September 30, 2009 pada 10:01 pm

    saya berminat untuk masuk JLL ne. tapi tak tahu macam mana. kalau dah ada infor hubungi saya ditalian 0146169697

  10. rozzana said,

    Oktober 8, 2009 pada 6:58 pm

    saya nak tau care2 nak sertai rancangan jangan lupa lirik..plezzz nak tau sangat2

  11. rin said,

    November 8, 2009 pada 1:21 pm

    mcm mana nak join jangan lupa lirik ni??? musim yg terbaru dah bermula ke belum….. jangan lupa infrom dgn saya ye…saya pun nak jgk join rancangan ni….

  12. rin said,

    November 8, 2009 pada 1:34 pm

    lupa plak, kalau uji bakat musim terbaru bermula infrom kat no saya 0136240923 @ pun kat e-mel saya amrinismail@yahoo.com…. terima kasih..

  13. nurmayuni said,

    November 11, 2009 pada 5:33 pm

    macam mana nak masuk rancangan jangan lupa lirik ni yer malu lah

  14. hazlin said,

    November 16, 2009 pada 9:30 am

    sya tingin nak masuk rancangan ni..tapi mcm mana arg??

  15. hazlin said,

    November 16, 2009 pada 9:31 am

    plzzz email sya..

  16. shah said,

    Disember 22, 2009 pada 8:06 pm

    salam..saya nak masuk jgn lupa lirik boleh cal nombor saya ke 0129066406

  17. sharil said,

    Januari 25, 2010 pada 10:11 am

    hai uncle aznil uji bakat jangan lupa lirik kat mana saya tak tahu

  18. kizzz...me said,

    Mac 3, 2010 pada 3:53 am

    hemmmm….jgn lupa lirik mmg saya x prnh lupa??? saya minat sgt mcm mn saya nk sertai rancangan jangan lupa lirik…….

  19. jefri said,

    Julai 8, 2010 pada 7:23 pm

    apa susah g la daftar..klu nak aku ada contact (orang dalam)..cal my number 012-5772542


Tinggalkan Jawapan

